Kniha - najväčší vynález ľudstva
Ako úspešne vyrobiť a umiestniť knihu na trhu
Tlačená kniha
Brožovaná vazba s klopami
19,99 € 16,99 € -15 %Skladom
i Knihu odovzdáme dopravcovi
maximálne do dvoch pracovných dní.
Posledná aktualizácia skladu 14. 01. 2025 6:41
i: 46002 n: 80906511r: 100264 16,99 € 14,44 € -15 %Na stiahnutie ihneď
i: 46178 n: 80906535r: 100264 Zakúpením knihy získavate nárok na darček = knihy zadarmo
Na knihu sa zväčša pozeráme optikou literatúry, kultúry a hodnôt. Ale kniha je aj tovar, produkt, ktorý niekto pripraví, niekto vyrobí a niekto zasa distribuuje a predáva. Aká je vlastne táto pragmatická cesta knihy? V čom sa líši kniha v obchode od jogurtu alebo od auta? Vo svojej najnovšej monografii si autor kladie štyri základné otázky: Aké je miesto a aké sú funkcie knihy dnes v spoločnosti? Ako sa kniha vyrába, aký je celý životný cyklus tovaru kniha? Ako sa môže marketingová teória pozrieť na knihu ako produkt, aké nástroje môže využiť pri predaji knihy? A ako sa kniha zžila s digitálnymi technológiami? Ohrozili ju a zmenili? Dá sa digitálny svet využiť pri príprave a predaji kníh? V štyroch častiach knihy autor systematicky odhaľuje aktuálne informácie z domáceho aj medzinárodného knižného sveta. Dozviete sa ako knihy vznikajú, aký je slovenský knižný trh a čo môže (a nemusí) zaberať pri ponuke kníh čitateľom. Táto kniha pomôže nazrieť do sveta kníh nielen milovníkom kníh, ale aj autorom, vydavateľom, redaktorom či kníhkupcom.
Súbory na stiahnutie
Tlačená kniha
Vhodné pre vek:
Dátum vydania: 24. 11. 2023
Katalógové číslo:
ISBN: 978-80-8090-651-1
Formát/strán: 163×235, 288 strán
Edícia:
Značka: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Veľkosť: 3.71MB | 3.71MB | 2.26MB
Druh ochrany: Sociálna ochrana
Značka: Grada
O autorovi
Doc. PhDr. Martin Kasarda, PhD. (1968) pôsobí ako vedúci Ústavu mediálnej a marketingovej komunikácie na Paneurópskej vysokej škole v Bratislave. Okrem toho je od roku 2015 aj šéfredaktorom knižného mesačníka Magazín o knihách. Na svojom konte má množstvo odborných štúdií o kultúre, literatúre a médiách. Prednášal na univerzitách v Portugalsku, Španielsku, Turecku, Rakúsku, Srbsku, Českej republike. Je aj autorom poviedok a románov ako napríklad Budúcnosť na predaj, Krajina krásnych ľudí či Dole! Dole! Príbeh o mafiánskej škole.
Tlačená kniha
Dátum vydania: 24. 11. 2023
Katalógové číslo:
ISBN: 978-80-8090-651-1
Formát/strán: 163×235, 288 strán
Edícia:
Vhodné pre vek:
Jazyk: Slovenčina
Značka: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Veľkosť: 3.71 MB | 3.71 MB | 2.26 MB
Druh ochrany: Sociálna ochrana
Vhodné pre vek:
Jazyk: Slovenčina
Značka: Grada
Kniha - najväčší vynález ľudstva
Ako úspešne vyrobiť a umiestniť knihu na trhu
Tlačená kniha
Brožovaná vazba s klopami
19,99 € 16,99 € -15 %Skladom
i Knihu odovzdáme dopravcovi
maximálne do dvoch pracovných dní.
Posledná aktualizácia skladu 14. 01. 2025 6:41
i: 46002 n: 80906511r: 100264 16,99 € 14,44 € -15 %Na stiahnutie ihneď
i: 46178 n: 80906535r: 100264 Zakúpením knihy získavate nárok na darček = knihy zadarmo
Na knihu sa zväčša pozeráme optikou literatúry, kultúry a hodnôt. Ale kniha je aj tovar, produkt, ktorý niekto pripraví, niekto vyrobí a niekto zasa distribuuje a predáva. Aká je vlastne táto pragmatická cesta knihy? V čom sa líši kniha v obchode od jogurtu alebo od auta? Vo svojej najnovšej monografii si autor kladie štyri základné otázky: Aké je miesto a aké sú funkcie knihy dnes v spoločnosti? Ako sa kniha vyrába, aký je celý životný cyklus tovaru kniha? Ako sa môže marketingová teória pozrieť na knihu ako produkt, aké nástroje môže využiť pri predaji knihy? A ako sa kniha zžila s digitálnymi technológiami? Ohrozili ju a zmenili? Dá sa digitálny svet využiť pri príprave a predaji kníh? V štyroch častiach knihy autor systematicky odhaľuje aktuálne informácie z domáceho aj medzinárodného knižného sveta. Dozviete sa ako knihy vznikajú, aký je slovenský knižný trh a čo môže (a nemusí) zaberať pri ponuke kníh čitateľom. Táto kniha pomôže nazrieť do sveta kníh nielen milovníkom kníh, ale aj autorom, vydavateľom, redaktorom či kníhkupcom.
Súbory na stiahnutie
O autorovi
Doc. PhDr. Martin Kasarda, PhD. (1968) pôsobí ako vedúci Ústavu mediálnej a marketingovej komunikácie na Paneurópskej vysokej škole v Bratislave. Okrem toho je od roku 2015 aj šéfredaktorom knižného mesačníka Magazín o knihách. Na svojom konte má množstvo odborných štúdií o kultúre, literatúre a médiách. Prednášal na univerzitách v Portugalsku, Španielsku, Turecku, Rakúsku, Srbsku, Českej republike. Je aj autorom poviedok a románov ako napríklad Budúcnosť na predaj, Krajina krásnych ľudí či Dole! Dole! Príbeh o mafiánskej škole.