Manažment sociálnych sietí
Sociálne médiá ako marketingový a komunikačný nástroj
16,99 € 14,44 € -15 %Skladom
i Knihu odovzdáme dopravcovi
maximálne do dvoch pracovných dní.
Posledná aktualizácia skladu 27. 04. 2024 11:17
i: 46791 n: 80907167r: 100253 14,44 € 12,27 € -15 %Na stiahnutie ihneď
i: 46972 n: 80907174r: 100253 Zakúpením knihy získavate nárok na darček = knihy zadarmo
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.
Súbory na stiahnutie
Tlačená kniha
Vhodné pre vek:
Dátum vydania: 20. 03. 2024
Katalógové číslo:
ISBN: 9788080907167
Formát/strán: 165 x 240, 144 strán
Edícia:
Nakladateľ: SX.Publisher.
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Veľkosť: 2.31MB | 1.43MB | 1.05MB
Druh ochrany: Sociálna ochrana
Nakladateľ: SX.Publisher.
Tlačená kniha
Dátum vydania: 20. 03. 2024
Katalógové číslo:
ISBN: 9788080907167
Formát/strán: 165 x 240, 144 strán
Edícia:
Vhodné pre vek:
Jazyk: Slovenčina
Nakladateľ: SX.Publisher.
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Veľkosť: 2.31 MB | 1.43 MB | 1.05 MB
Druh ochrany: Sociálna ochrana
Vhodné pre vek:
Jazyk: Slovenčina
Nakladateľ: SX.Publisher.
Manažment sociálnych sietí
Sociálne médiá ako marketingový a komunikačný nástroj
16,99 € 14,44 € -15 %Skladom
i Knihu odovzdáme dopravcovi
maximálne do dvoch pracovných dní.
Posledná aktualizácia skladu 27. 04. 2024 11:17
i: 46791 n: 80907167r: 100253 14,44 € 12,27 € -15 %Na stiahnutie ihneď
i: 46972 n: 80907174r: 100253 Zakúpením knihy získavate nárok na darček = knihy zadarmo
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.
Súbory na stiahnutie