Neuroveda a inteligentné systémy v marketingu, manažmente a podnikaní
26,49 € 22,52 € -15 %Predpredaj
i Predpokladaný dátum vydania 15. 12. 2025 br>Knihu Vám zašleme ihneď po naskladnení
Posledná aktualizácia skladu 07. 12. 2025 10:41
i: 50643 n: 83052291r: 100251
Zakúpením knihy získavate nárok na darček = knihy zadarmo
Ukážky z e-knihy
Publikácia sa venuje oblasti synergii neurovedy a inteligentných systémov, ktorá otvára nové perspektívy pre manažment, marketing a podnikanie. Pútavým spôsobom preniká do poznania mechanizmov ľudského myslenia a emócií, ktoré umožňuje navrhovať efektívnejšie stratégie riadenia, cielenejšie marketingové kampane a inovatívne podnikateľské modely. Inteligentné systémy zároveň poskytujú nástroje na spracovanie komplexných údajov, identifikáciu vzorcov správania a podporu rozhodovania v reálnom čase. Je koncipovaná ako odborný sprievodca problematikou využitia neurovied a inteligentných systémov v prostredí manažmentu, marketingu a podnikania. Obsahuje teoretické východiská, postupy a praktické odporúčania, ktoré môžu slúžiť ako podpora pre akademické štúdium aj pre aplikáciu v praxi.
Súbory na stiahnutie
Tlačená kniha
Vhodné pre vek:
Dátum vydania: 15. 12. 2025
Katalógové číslo: X
ISBN: 978-80-8305-229-1
Formát/strán: 165×240, 272 strán
Edícia:
Značka: Grada
Tlačená kniha
Dátum vydania: 15. 12. 2025
Katalógové číslo: X
ISBN: 978-80-8305-229-1
Formát/strán: 165×240, 272 strán
Edícia:
Vhodné pre vek:
Jazyk: Slovenčina
Značka: Grada
Neuroveda a inteligentné systémy v marketingu, manažmente a podnikaní
{~wishlistbutton_50642~}
26,49 € 22,52 € -15 %Predpredaj
i Predpokladaný dátum vydania 15. 12. 2025 br>Knihu Vám zašleme ihneď po naskladnení
Posledná aktualizácia skladu 07. 12. 2025 10:41
i: 50643 n: 83052291r: 100251
Zakúpením knihy získavate nárok na darček = knihy zadarmo
Publikácia sa venuje oblasti synergii neurovedy a inteligentných systémov, ktorá otvára nové perspektívy pre manažment, marketing a podnikanie. Pútavým spôsobom preniká do poznania mechanizmov ľudského myslenia a emócií, ktoré umožňuje navrhovať efektívnejšie stratégie riadenia, cielenejšie marketingové kampane a inovatívne podnikateľské modely. Inteligentné systémy zároveň poskytujú nástroje na spracovanie komplexných údajov, identifikáciu vzorcov správania a podporu rozhodovania v reálnom čase. Je koncipovaná ako odborný sprievodca problematikou využitia neurovied a inteligentných systémov v prostredí manažmentu, marketingu a podnikania. Obsahuje teoretické východiská, postupy a praktické odporúčania, ktoré môžu slúžiť ako podpora pre akademické štúdium aj pre aplikáciu v praxi.
Súbory na stiahnutie